Kennismaken
Menu
Sluiten

Klachtenprocedure

Niet tevreden?

Bij Eijgen Finance streven we er altijd naar om jou als ondernemer zo goed mogelijk te helpen. We zijn daarom altijd bereikbaar voor vragen, ook nadat de financiering is afgesloten. Mocht er onverhoopt toch iets zijn waarover je niet tevreden bent, volg dan onze klachtenprocedure.

9,5 119 beoordelingen Laatste beoordeling: 1 week geleden
op Klantenvertellen

Toch niet tevreden?

Ondanks ons streven om jou tot volle tevredenheid verder te helpen, kan het natuurlijk zijn dat er toch ontevredenheid is ontstaan. We doen altijd ons uiterste best om ontevredenheid te voorkomen of weg te nemen. Neem daarom bij ontevredenheid eerst contact op met je persoonlijke adviseur of met ons hoofdkantoor om je ontevredenheid te bespreken. Is het ons niet gelukt je ontevredenheid weg te nemen? Dan kun je een officiële klacht indienen.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Voor de afhandeling van officiële klachten zijn we aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, het Kifid, onder registratienummer 500.000002.
Op de website van het Kifid lees je meer over de officiële klachtenprocedure. Volg de stappen van het Kifid om je klacht succesvol in te dienen.

Wat kunnen we voor jou betekenen?

Bij Eijgen Finance helpen we elke dag ondernemers bij het verwezenlijken van hun ambities. Want ondernemend Nederland barst van de mooie én haalbare ideeën. Waar kunnen we jou mee helpen? Plan nu een kennismaking

Heb je nog vragen?

Bel ons
088 5150222
Stuur een WhatsApp
088 5150222

Waarmee kunnen we je helpen?